Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 januari 2015

Eet scharrelvis :)

M`n keukenshowroom staat in het vissersdorp Arnemuiden. Vandaar dat ik natuurlijk vind dat meer mensen vis moeten eten in plaats van vlees. Veel gezonder en diervriendelijker natuurlijk. Onze vis is immers altijd "scharrelvis" en is niet in een kooi of stal opgegroeid.


Ik ben natuurlijk nog niet klaar, maar hier alvast een aantal visdingetjes die je makkelijk klaar kunt maken in de hoge druk stoomoven:

Arnemuidse kabeljauw
Tongfilet
Zeeuwse mossels
Sint Jacobsschelpen
Kreeft uit de stoomoven
Mesheften

Veel dingetjes heb ik ook op video gezet. Deze video`s staan op m`n videokanaal. Zoals bijvoorbeeld de onderstaande video over tongfilet uit de stoomoven.



De dochter van de klant op de video over Zeetong heeft trouwens ook een blog. Klik hier om naar het blog van Caroline Sinke te gaan. Vandaag staat er toevallig een bereiding op over de Zeeuwse Oester. Ik zal ze vragen voortaan de Snaidero keuken met Neff oven ook maar gelijk in beeld te brengen :).


Klik hier om naar het laatste blogbericht te gaan van m`n blog over keukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten