Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 januari 2015

Zeyko keukens op de MOW keukenbeurs

Deze maand is het de beurs LivingKitchen in Keulen. Deze beurs wordt gehouden vanaf dv. maandag 19 januari 2015. Ook dit jaar hoop ik naar deze beurs te gaan om inspiratie op te doen voor de nieuwe showroomkeukens voor 2015.

Hoe dan ook. Ik realiseerde me dat ik de keukenfoto`s van de MOW keukenbeurs vorig jaar nog niet had geplaatst (sorry). Ik heb van de MOW alleen de presentatie van de nieuwe lijn Neff apparaten op het blog gezet zie ik achteraf. Al was dat voor mij persoonlijk ook het belangrijkste van de MOW moet ik eerlijk bekennen.


De foto`s bij dit blogbericht heb ik dus gemaakt op de MOW presentatie van het Duitse keukenmerk Zeyko. De Zeyko vertegenwoordiger had geen tijd om nadere uitleg te geven (alleen als ik Zeyko keukens in de showroom ging neerzetten). Hahaha. Hij weet ook wel dat ik een Snaidero man ben natuurlijk.


Je ziet dat Zeyko ook een greeploze keuken mee had genomen in wit hoogglans lak. Eigenlijk hetzelfde idee als de Way van Snaidero. Het onderscheidende element is echter dat ze de greeplijsten in een soort rood koper hebben uitgevoerd (bij Snaidero zie je vaak grijs titanium of juist wit).


Ik heb natuurlijk meer foto`s gemaakt. Die probeer ik op een later moment wel op het blog te zetten. Bekijk hier foto`s die ik in 2013 maakte op de LivingKitchen keukenbeurs in Keulen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten