Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 19 januari 2015

Keukenbeurs in Keulen

Vandaag is het weer beurs. Deze keer de keukenbeurs "Living Kitchen" in Keulen. Ik hoop hier vandaag ook heen te gaan. Dit jaar wil ik natuurlijk weer showroomkeukens vervangen en dan is het toch goed om eens inspiratie op te doen op zo`n vakbeurs.

Een paar maanden terug hadden we ook al de MOW keukenbeurs in Duitsland (daar had ik onderstaande foto gemaakt). Er worden dus best wel wat beurzen georganiseerd in keukenland. In April hadden we immers ook de EuroCucina in Milaan.


Voor mij persoonlijk is de beurs in Keulen wel handig voor de keukenapparaten. Mijn hoofdmerken inbouwapparatuur (Neff, Míele en Novy) staan immers ook met een stand hier in Keulen. Van Neff is er om eerlijk te zijn weinig méér te zien als wat ik zelf al in de showroom heb staan. Ik heb immers de nieuwe lijn Neff inbouwapparatuur zelf al in de showroom staan.


Maar van Míele weet ik dat ze met een fornuis gaan komen. Om eerlijk te zijn is dat voor mij niet zo`n thema, hier verkoop ik toch in vrijwel alle keukens de oven op werkhoogte (dan hoeft de klant niet te bukken). Neff heeft geen fornuis oven in het assortiment en tot voor kort had Míele dat ook niet. Maar met name voor Engeland en Amerika is zo`n fornuisoven nog steeds wel "hot".

Ik denk persoonlijk dat "mijn klant" toch wat minder conservatief is en toch liever de apparaten op werkhoogte heeft. Zoals bijvoorbeeld bij de Snaidero Ola 20 showroomkeuken (zie onderstaande foto).


Klik hier om naar het laatste bericht te gaan op m`n blog over keukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten