Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 10 januari 2015

Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento

Eergisteren kreeg ik een klant binnen uit Breda. Ik hoorde z`n achternaam en er ging een belletje bij me rinkelen. Ik had namelijk in Breda al eerder (8 jaar terug) een Snaidero keuken verkocht aan iemand met dezelfde achternaam.

Gevraagd dus of de klant die mevrouw kende. Nou; het was z`n moeder! Wat een mop zeg. De klant wist niet eens dat z`n moeder ook al klant bij me was. Bij het inmeten toen had ik een zoon gezien en bij geval ook nog z`n naam onthouden. Bleek de tiener van toen nu dus voor m`n neus te staan...


Hoe dan ook. Vandaag twee voorstellen gemaakt voor deze klant. Een Snaidero Ola 20 in Grigio Cemento micalak. Het ene voorstel heeft zowel een spoelbak op het eiland als op het wandmeubel. Bij het andere voorstel heb ik alleen op het wandmeubel een spoelbak ingepland.


Het werkblad bij deze Ola 20 is in zwart gebrand graniet uitgevoerd. Zo`n combinatie kun je ook op onderstaande video zien bij de Snaidero Ola 20 keuken van project 622.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten