Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 7 januari 2015

Bulthaup showroomkeuken

Ik heb nog een Bulthaup systeem 20 keuken staan hier in de showroom. Eigenlijk heb ik maar besloten dat deze weg moet. Ik heb deze Bulthaup keuken daarom in "de uitverkoop" gezet voor € 5.950 incl. B.T.W. Deze keuken wordt geleverd inclusief Neff vaatwasser, Neff inductiekookplaat, Neff oven en Liebherr wijnkoeler. Eventueel kan de wijnkoeler natuurlijk vervangen worden door een Neff koelkast.


De Bulthaup grepen van de Systeem 20 zijn niet heel erg degelijk. Vandaar dat m`n vrouw gisteren nog nieuwe grepen op de lades heeft gemonteerd zodat de klant er weer jaren mee vooruit kan.

Edit (4 feb 2015). Deze Bulthaup elementen zijn verkocht! Ik heb nu geen Bulthaup elementen meer staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten