Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 20 januari 2015

Hoog bezoek :)

Voor vandaag heb ik afgesproken met Alessandro (hij staat naast me op onderstaande foto). Alessandro zit in het management van Snaidero Italië en komt naar m`n showroom kijken.


Ik denk dat hij wel tevreden is met de showroom zoals het er nu uit ziet. Ben wel benieuwd eigenlijk wat hij er van vindt.


Uiteraard komt hij ook praten over de nieuwe showroomkeukens die ik dit jaar wil gaan plaatsen. Ik ben er nog niet 100% uit en laat me natuurlijk graag voorlichten. Bij Snaidero zelf hebben ze natuurlijk een haarfijn beeld van trends en dergelijke. Ik hoop daarom binnen nu en enkele maanden ook in de showroom van Snaidero zelf inspiratie op te gaan doen.


Klik hier voor de showroomkeukens in m`n Snaidero keukenshowroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten