Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 21 januari 2015

Neff apparaten op de keukenbeurs

Afgelopen maandag was ik naar de beurs geweest in Keulen. Zoals ik al had beloofd probeer ik af-en-toe iets op het blog te zetten van het beursbezoek. Zo had ik gisteren iets geschreven over het bezoek op de stand van Novy (afzuigkappen).


Vandaag dus Neff. Op de Neff stand waren alleen Duitse Neff apparaten te zien. Voor Nederland voert Neff immers een ander design.

Bij de presentatie van de nieuwe lijn van Neff laatst had ik alleen de Nederlandse apparaten gezien. Ik vond het daarom toch wel heel interessant om even op de stand naar de Duitse versie te kijken.


Bij de Nederlandse Neff apparaten overheerst het zwarte glas. Een beetje zoals Míele dat ook doet. Bij de Duitse Neff apparaten zie je dat er iets meer roestvrijstaal wordt gebruikt aan de bovenkant van het apparaat. Heel toevallig lijkt dit toch wel op de vorige lijn van Míele.


Qua functionaliteit zijn de apparaten natuurlijk gewoon hetzelfde. O ja. Als je Neff apparaten stapelt (zoals op de foto) kun je ze ook "seamless" bestellen. Dan ziet het er uit alsof het 1 apparaat is. Dit ziet er strakker uit, lees hier meer over Neff apparaten "seamless gestapeld".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten