Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 31 oktober 2012

De nieuwe Neff VarioSteam oven

Onlangs is m`n meest verkochte oven (de VarioSteam Hide&Slide oven van Neff) vervangen door een opvolgend model (de Neff B46C74N3). An sich is dit type qua functionaliteit gelijk aan het vorige model, alleen het display heeft nu witte letters (SilverLight). Voor klanten die een keuken bij me hebben gekocht waarin het oude type (B46C74N0) is er dus een hele grote kans dat het nieuwe type wordt uitgeleverd in plaats van het type wat op de offerte/orderbevestiging staat. Vandaag is trouwens de eerste B46C74N3 bezorgd bij een klant van me in Cuijk (klant via m`n apparatensite). Houd er bij SilverLight apparaten (zoals deze B46C74N3 oven) rekening mee dat de Neff koffiemachine nog steeds een rood display heeft. Tenslotte, voor mensen die een Neff vaatwasser met LED binnenverlichting bij me hebben gekocht; de kans bestaat dat het licht in de vaatwasser wit wordt in plaats van blauw wat ik hier in de showroom heb. Neff gaat dit in de loop van het jaar ook aanpassen namelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten