Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 oktober 2012

Pininfarina badkamers

Vanmiddag kwam er weer een transport vanuit Italië, deze keer voor de Pininfarina badkamers. Als het goed is zit er ook de nieuwe Pininfarina folder bij, morgen maar eens uitpakken. Morgen komt de directeur van de Pininfarina badkamers (Daniele) bij me langs. Jan en Joop zouden er eigenlijk bij moeten zijn (hij zou ze nog wat technische instructies geven), maar ze kunnen echt niet weg uit Amsterdam. Het project (met o.a. een badkamer) daar is net begonnen ik kan niet zomaar de mannen weghalen daar.
Ik heb in elk geval al begrepen dat het Pininfarina assortiment uitgebreid is. Zo is er nu ook een inbouw bad bijgekomen (eerst was het alleen vrijstaand) en is er meer uitzoek qua kasten. Morgen zal ik wel weer helemaal bijgepraat worden.
Vanmorgen nog wat leuks (heel wat anders als Italiaanse design badkamers). Een van de volgers van m`n blog sprak ik nog even. Ze gaf aan om binnenkort ook om Hereford vlees uit de buurt te gaan. Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten