Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 oktober 2012

Showroomkeuken S16

De nieuwe S16 showroomkeuken is al een poosje klaar maar ik had er nog steeds geen mooie foto`s van. Zelf vond ik het moeilijk mooie foto`s van deze Snaidero keuken te maken. Bij de S16 opstelling heb ik weinig daglicht, eigenlijk alleen maar kunstlicht. M`n foto`s waren dus eigenlijk best beroerd. Daarom heb ik Ingrid Borger gevraagd of ze foto`s voor me maken wilt. Ze heeft er echt talent voor en ook nog eens beter materiaal als ik heb. Vanmiddag is ze daarom in m`n showroom aan de slag om foto`s te maken.
Ingrid is net als ik met haar bedrijf in Zeeland gevestigd, hieronder een leuke foto die ze bijvoorbeeld heeft gemaakt. Meer leuke foto`s staan op de website van Ingrid zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten