Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 22 oktober 2012

Italiaanse design badkamers

Van de week kreeg ik vanuit Italië een lead voor een Nederlandse klant die geïnteresseerd was in de Italiaanse design badkamers. Of ik hem wilde contacteren. Ik heb klant gebeld en een en ander verteld. Klant klaagde er over dat er op het internet nog weinig te zien is van m`n badkamers. Heb hem snel een folder opgestuurd over de post en Ingrid gevraagd foto`s van m`n badkamer in de showroom te maken. Bij deze dus...
Omdat er (nog) geen Nederlandse website is voor deze badkamers heb ik wel even een pagina aangemaakt voor de badkamers. Op deze pagina staan ook de andere lijnen van deze fabrikant afgebeeld.
De badkamerlijn die ik heb neergezet heet "Prima" en is ontworpen door Paolo Pininfarina, de ontwerper van onder andere de Snaidero Ola 20 keuken die ik natuurlijk ook in de showroom heb staan.
Naast de "Prima" serie zijn er ook andere series zoals de Campus, Versa, Facto Evolution, Memento en Razio. Die andere series heb ik (nog) niet opgesteld. Eventueel is het natuurlijk ook mogelijk om een badkamermeubel op maat te laten maken (in de zelfde kleur en materiaal als de Snaidero keuken bijvoorbeeld).
Vanuit Italië krijg ik binnenkort ook meer digitale foto`s van deze Italiaanse Design badkamers. Ik kan dan heel voorzichtig dus wel beginnen met een website voor deze badkamers. Op dit moment houd ik mezelf wel een beetje in met de badkamers om eerlijk te zijn. Mijn monteurs Jan en Joop hebben het al zo druk nu. Ik wil de levertijd ook wel een beetje realistisch hebben voor m`n klanten (bij alleen leveren is het natuurlijk nooit een probleem).
Bij m`n Italiaanse badkamers kunnen ook de kranen meegeleverd worden, maar tot op heden hebben Jan en Joop altijd nog de kranen gewoon hier in Nederland besteld. We denken dat dit toch iets verstandiger is in verband met after-sales. Een lekkende kraan snel vervangen is lastig als je materiaal uit Italië moet komen terwijl het anders misschien met een paar dagen is opgelost.
In m`n showroom heb ik trouwens wel de Italiaanse kranen gemonteerd. Ik moet het misschien ook gewoon eens proberen bij een klant. Jan en Joop hebben de kranen bekeken en vonden het er wel goed (degelijk) uit zien.
Van deze badkamers ben ik trouwens op dit moment nog de enige dealer in Nederland. De fabrikant zoekt echter nog geschikte andere dealers waar ze hun materiaal neer kunnen zetten. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur me even een e-mailtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten