Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 2 oktober 2012

Snaidero keukens naar Amsterdam

Jan en Joop hebben de afgelopen week heel hard gewerkt in Amsterdam aan de marmeren vloer van project 560. Ze beginnen `s ochtends heel vroeg en gaan tot `s avonds heel laat door. Van het weekend zijn ze heel even terug geweest naar Zeeland, heb alleen Jan kort gezien omdat hij nog wat af moest geven op de zaak. Naast de keuken doen ze ook de badkamer bij project 560, alleen de bouwer had "vergeten" een smeervloer te leggen, dus dat kwam er ook nog bij. Jan en Joop zijn nu zo ver dat de Snaidero keuken bezorgd kan worden. Ik ben wel blij, want het magazijn hier zit nu zo vol dat er geen spullen meer bij kunnen. Neff kwam vanmiddag langs om te bezorgen, maar de spullen konden er niet meer bij. Ik mocht gelukkig wat spullen even tijdelijk bij de buren zetten, de apparatuur op straat laten staan is ook weer zo`n raar gezicht.
Voor project 560 is het trouwens ook de bedoeling dat Jan en Joop de gashaard monteren. Deze hoop ik ook morgen te bezorgen in Amsterdam. Ze zullen de komende dagen nog wel niet aan het monteren van de haard toekomen maar het kan er maar alvast staan.
Tegelijk met project 560 loopt ook nog project 575 in Amsterdam. Omdat Jan en Joop het veel te druk hebben nu staat monteur Mart ingepland voor deze Italiaanse design keuken. De spullen (met uitzondering van de kasten) voor project 575 zijn daarnet opgehaald hier. De kasten voor dit laatste project worden trouwens rechtstreeks bezorgd vanuit Italië, doe ik normaal gesproken niet hoor maar dat kwam nu even zo uit (ik zit echt veel te vol hier en het wint wat tijd qua transport). Enfin, twee projecten weg uit het magazijn dus geeft hier weer een beetje lucht. De levering in Zweden is vanmiddag trouwens ook bezorgd, de klant mailde me nog dat alles goed was gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten