Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 oktober 2012

Artikel over MOW keukenbeurs

Naast het artikel over Pietro Arosio kreeg ik vanmorgen ook nog het verslag over de MOW toegemaild wat in het Design Vakblad Keukens van vorige week stond. Nu kun je elke maand wel een paar beurzen gaan bezoeken, maar zelf heb ik dit jaar de MOW overgeslagen. Vorig jaar ben ik wel geweest op de MOW, dit jaar ben ik alleen naar Milaan geweest. M`n volgende beurs die op de planning staat is Keulen (januari 2013). Het schijnt dat er dan best veel nieuws komt (met name van de apparaatmerken). Wie het artikel over de MOW wilt lezen, ik heb hier het artikel op pdf staan.
Als het even kan probeer ik vanmiddag wat eerder weg te gaan. Voor vanavond heb ik in Rotterdam afgesproken om te gaan koken bij een klant en moet toch nog even mossels en groente kopen (neem wel vlees van thuis mee uit de vriezer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten