Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 november 2012

Snaidero Prosciutto di San Daniele

Vlak bij de Snaidero fabriek wordt de allerbeste Prosciutto van de wereld gemaakt: "San Daniele". Helaas in Nederland niet overal verkrijgbaar, hier wordt meer Parmaham verkocht maar dat is toch echt anders (wel goedkoper). San Daniele is qua smaak meer verfijnd, wat zachter ook. Binnenkort wil ik weer in de showroom San Daniele Prosciutto vers gaan snijden (net als vorig najaar).
Een klant van me uit den Haag wist nog een goed adres in Nederland waar ze prosciutto di San Daniele verkochten, ik heb het daar besteld. Ze hebben ook ongesneden ham voor me. Vers hier snijden is toch wel het lekkerst (wel wat minder veilig als je wijn drinkt onder het snijden).
Wijntje erbij is misschien ook nog niet zo`n gek idee. Ik heb nog een klant hier in de buurt die actief is met Italiaanse wijn. Ik heb met hem afgesproken om op donderdagavond 15 en vrijdagavond 16 november as. een wijnproeverij met San Daniele Prosciutto te organiseren bij mij in de winkel. Aanvang is 19:00u. Aan de andere kant, de Zuid Afrikaanse wijn die ik onlangs van heb gekregen van m`n klant uit Bunschoten was ook zeer goed bevallen. Wijn is inmiddels op, nogmaals dank (misschien heb je nog een wijnadvies voor bij de San Daniele?).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten