Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 oktober 2012

Bestekindelingen voor Snaidero keukens

Bij een nieuwe keuken lever je normaal gesproken ook accessoires zoals een bestekindeling. Standaard wordt daarbij gekozen voor een plastic bestekindeling, bij Snaidero kan dat dus ook. Dit is een donkergrijze bestekindeling (zie onderstaande foto). Hoewel ik deze bestekindeling zelf zelden meer verkoop heb ik het toch in de showroom gemonteerd (in de S16 keukenopstelling) omdat je klanten wel de keus moet geven.
De meeste klanten kiezen voor een Valenbox massief beuken houten bestekindeling zoals ik gemonteerd heb ik de S10 showroomkeuken. Bij deze bestekindeling is ook nog een aantal accessoires toe te voegen zoals een messenverdeling of folierolhouder. Ook is deze bestekindeling beschikbaar voor de normale ladediepte (bij blad 60cm diep) en voor de extra diepe lade (bladen vanaf 75cm diepte).
Eventueel is er ook nog een identieke versie maar dan in donker geverfd eiken hout. Deze is iets duurder als de beuken versie maar wel heel chique. Deze Valenbox bestekindeling heb ik op dit moment gemonteerd in de S14 showroomkeuken (extra diep blad).
Tenslotte is er nog een eenvoudiger versie met Snaidero houten bestekindelingen in dezelfde kleuren. Deze indelingen missen echter een bodem en zijn in iets dunner hout uitgevoerd. Zonder bodem is wel wat lastig vind ik, messen verhuizen dan langs onder naar het vak van de lepels en zo. Bij Snaidero krijgen de bodems van de ladebakken de komende tijd een kleur (donker eiken bij rvs ladebakken en beukenkleurig bij witte ladebakken) valt het dan niet op als er geen bodem in de bestekindeling zit. Ik heb deze eenvoudiger bestekindeling bijvoorbeeld gemonteerd in deze Snaidero Ola 20 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten