Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 20 oktober 2012

Tomaat op de Teppan Yaki plaat

Daarnet nog even gekookt met m`n afspraak van vanmiddag. M`n klant heeft trouwens zelf gekookt, leek me wel leuk en volgens mij vond mijn klant het ook wel leuk. Ook weer wat leuks "ontdekt" om met de Teppan te doen. Schijfjes tomaat kun je echt heel mooi dichtschroeien met de Teppan, leuk en lekker. Alle vocht blijft er in en je hebt niet zo`n "prutte" tomaat. Ook champignons zijn lekker van de Teppan (ook hebben we de Teppan voor het vlees gebruikt, maar dat ging daarna in de stoomoven).
Omdat de Teppan wel wat spettert leg ik meestal wel een handdoek op de kookplaten er naast, scheelt weer tijd met schoonmaken. Schoonmaken van de Teppan is trouwens ook niet zo`n punt. Je doet gewoon water in de Teppan en maakt met een schuurspons of borstel de Teppan schoon. Zodra klaar dep je het water er weer uit en je bent klaar. Hieronder nog het video`tje van de Teppan over klaarmaken van de gamba`s. M`n klant uit Friesland heeft ondertussen wat leuks op m`n gastenboek geschreven (bedankt hoor). Ik zag het gisteren plots staan. Dit schreven ze: Na in verschillende zaken gekeken te hebben, toch de moeite genomen om van Friesland naar Arnemuiden te rijden. Binnen een half uur had turbo Rudi ons een keuken verkocht! Ook levering, plaatsing en instructie ging even vlot en vlekkenloos. Mooi dat het even iets minder gaat in Nederland, geeft de vaklui de kans zich te onderscheiden. Deze club is aan te raden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten