Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 16 oktober 2012

Snaidero keuken verkocht in Bunschoten

Gistermiddag heb ik een leuke Snaidero keuken verkocht aan een klant in Bunschoten. Ze waren op vakantie en op de terugweg naar huis zijn ze hier nog even een Zeeuwse bolus wezen eten. En passant hebben ze gelijk een keuken bij me besteld. De klant wist dat ik een liefhebber ben van Italiaanse rode wijn maar vond dat ik ook eens een Zuid Afrikaan moest proberen. Daarom had hij een fles uit Zuid Afrika voor me meegenomen (moest hij pas wezen voor z`n werk). Ik ben er erg blij mee, bedankt hoor!
Jan en Joop (de monteurs) hebben deze week een korte vakantie. Niet dat ze klaar zijn met het project in Amsterdam, maar de aannemer van klant moet nog verschillende dingen afmaken dus het kwam zo goed uit. Volgende week hopen we weer verder te gaan bij deze klant. Op dit moment is de keuken an-sich bijna helemaal klaar, maar in de badkamer zit nog werk. Ook moet de nieuwe haard er nog in. In de hoge kasten wand van deze keuken zit trouwens ook een "pantry-kast", deze keer met een ingebouwde wijnkoeler (geen spoelbak).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten