Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 25 april 2023

Snaidero keukens opgehaald

Vandaag zijn de keukenmonteurs de Snaidero Way keuken van project 1108 aan het monteren in Nieuwe Tonge.

Deze keuken is nog niet klaar, dus daarom een foto van een andere Italiaanse keuken.



















Zelf heb ik vandaag ook nog moeten werken 😃. De Snaidero keuken van project 1034 in Mijdrecht is hier opgehaald en bij de klant bezorgd.

Ook de bijbestelde opzetkasten voor Snaidero keuken project 1095 in Jirnsum zijn hier opgehaald.

De keuken in Mijdrecht staat ingepland voor aanvang montage morgen. De keuken voor Jirnsum voor na `t weekend.



















Wel fijn dat er keukens zijn opgehaald hier, ik had de ruimte echt hard nodig.

Ik krijg immers deze week weer een heleboel keukens tegelijk binnen. Ik ben in blijde verwachting van 1 Snaidero Vision keuken en 3 Snaidero Ola keukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten