Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 april 2023

Italiaanse design keuken in Joure (Snaidero project 1038)

Zoals jullie weten heb ik op Woensdagmiddag mijn keukenshowroom gesloten om leuke dingen te doen 😎. Vorige week was het dus zo`n Woensdag en ben ik dus met mijn gezin naar Friesland gereden.

Vorig jaar heb ik in Joure namelijk de Snaidero keuken uitgeleverd van project 1038. We zijn op bezoek gegaan bij deze klant en hebben bij die klant ook gegeten. Ook de cameraman was mee.



















De klant in Joure heeft een grote eilandkeuken. Zo`n beetje losjes gebaseerd op de S18 showroomkeuken.

De klant heeft de S18 aangepast met bijvoorbeeld een vouwdeurkast (voor de koffiemachine) en rvs grepen. De standaard S18 is namelijk greeploos.

Op het roestvrijstalen eiland heeft de klant een Corian tafelblad toegevoegd. Het maakt de keuken echt heel groot, stoer en practisch.

Bekijk het op onderstaande video!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten