Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 18 april 2023

Nieuwe Snaidero kleuren / noviteiten

Onlangs heeft Snaidero enkele nieuwe kleuren toegevoegd aan het programma.

Ik heb inmiddels een setje in huis. Heb even een video gemaakt zodat jullie kunnen zien wat er nieuw is.



Ik heb nogal eens dat mensen vragen om zo`n monster op te sturen (keuken klanten/architecten/studenten). Dit doe ik echter niet. Snaidero Italië is namelijk niet scheutig met monsters (ik krijg dus maar 1 set).

De monsters zijn dus alleen bestemd voor gebruik hier in de keukenshowroom. Als ik monsters ga versturen heb ik zelf een incomplete set en dat werkt natuurlijk niet.

In de video heb ik het ook over Neff. Neff heeft voor het eind van dit jaar de introductie gepland van de nieuwe lijn inbouwapparatuur. Ik heb deze apparaten nog steeds niet gezien maar weet al wel weer wat meer;

- Je kunt de trim van de Neff apparaten zelf personaliseren (in bovenstaande video leg ik uit wat ze daar mee bedoelen)
- De koffiemachine kan straks met vaste water aansluiting
- De Neff FullSteam oven kan straks met vaste water aansluiting (aanvoer dus géén afvoer)























Tenslotte. Zoals ik al eerder op het blog gezet heb heeft Snaidero nu ook Rialto showkasten. Bij geval heb ik die de afgelopen week uitgeleverd bij de klant van project 1105 in Veere.

Hier onder de foto van deze Rialto kasten bij de klant in Veere.






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten