Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 21 april 2023

Snaidero keukens in den Dolder (project 1050)

De afgelopen week hebben de monteurs de Snaidero keuken geplaatst van project 1050 in den Dolder.

Vorige week waren ze er ook al, maar dat was voor project 1057 (een Snaidero Ola keuken).

Deze keer geen Ola maar juist een S18 keuken die ietwat is aangepast.



















Omdat de verbouwing bij klant nog niet klaar is hebben de monteurs de beschermfolie nog op de keuken laten zitten.

Maar het gaat dus om een S18, dus het eiland heeft fronten van roestvrijstaal.

De hoge kasten zijn in wit hoogglans lak geleverd. Wat dat betreft dus identiek aan de S18 opstelling zoals deze hier op dit moment staat.



















Het eiland van de S18 hier in de showroom heeft geen "bar" of tafel. Bij de klant in den Dolder hebben we dat juist wel gedaan.

Ik was toevallig afgelopen woensdag bij een klant die hun S18 eiland zonder zitgedeelte heeft gekocht bij me. Ze gaven aan er spijt van te hebben om geen bar te doen (al had ik er wel op aangedrongen).

Ik denk echt dat de Corian "bar" of tafel op het eiland een plus is. Dus eigenlijk net als de keuken bij mij thuis (video hier onder).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten