Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 april 2023

S20 showroomkeuken in de uitverkoop

Zoals jullie weten komt er dit jaar best veel nieuws. Snaidero komt met nieuwe kleuren, maar ook Neff komt met een hele nieuwe lijn.































Ik moet daarom dus mijn showroomkeukens gaan vervangen. Zo had ik al eerder een berichtje gedaan over de S1 keuken die de showroom mag verlaten.

De S20 showroomkeuken mag de showroom eveneens verlaten voor een sterk gereduceerde prijs! Deze keukenopstelling wil ik vervangen met een andere keuken uit de Snaidero collectie.

De keuken is daarom extra voordelig geprijsd voor slechts 8900 Euro inclusief B.T.W. (exclusief montage).

Hier onder de video van deze Snaidero showroomkeuken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten