Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 16 februari 2023

Neff B48FT78G0 stoomoven

Vorige week ben ik op bezoek geweest bij een klant met een Snaidero Ola keuken in een hoekopstelling.

Gisteravond heb ik weer een andere klant bezocht. Ook deze klant heeft zo`n Snaidero Ola keuken maar dan in een eiland opstelling. De video van deze keuken hoop ik binnenkort op YouTube te uploaden.

Hoe dan ook. De klant van gisteravond had gevraagd of ik de Neff FullSteam oven uit wilde leggen.





Die FullSteam oven is dan wel de duurste oven van Neff, maar bij mij is het ook wel de meest verkochte oven.

Toch kom ik er achter dat het gros van de klanten deze Neff FullSteam oven sporadisch gebruikt. In elk geval, de stoomfunctie wordt niet of nauwelijks gebruikt. Vandaar dat ik met m`n bezoekjes en video`s de klanten wat op gang wil helpen om de oven te gaan gebruiken.

De oven functie wordt overigens wel wat vaker gebruikt door klanten. Helaas ook niet voor alle mogelijkheden die beschikbaar zijn. Zo doen maar weinig klanten wat met de kerntemperatuurvoeler. Een hele poos geleden heb ik daarom onderstaande video gemaakt over het gebruik van de kerntemperatuurvoeler (met een rollade). Mocht je de kerntemperatuurvoeler willen gebruiken dan vind je m`n lijst met temperaturen wellicht ook handig.





Tenslotte. Toen ik vanmorgen aankwam op mijn werk stond de chauffeur van Snaidero al weer klaar voor de showroom om te lossen.

Gelukkig zaten er ook veel dingen bij waar ik hard op zat de wachten. Goed nieuws dus.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten