Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 21 februari 2023

Aanbouw loods

Zoals ik onlangs al schreef is mijn broertje Gertjan aan het werk bij mijn loods. Dit doet hij met name `s avonds na het werk samen met Aron (de zoon van mijn zusje).

Buitenom is Gertjan nu bijna klaar. Hij is nu binnen bezig met het zetten van de wanden. Zodra hij hier klaar mee is kan hij de smeervloer doen en gaan stucadoren.




















In de aanbouw staat dus voorlopig nog geen Snaidero keuken (het wordt een G10 droomkeuken opstelling). Gertjan moet echt nog heel veel doen voordat het zo ver is. Maar heb er genoeg in de showroom staan, dus geen probleem.

Over showroom keukens gesproken. Ik wil er eigenlijk dit jaar weer een hoop keukens gaan vervangen hier in de keukenshowroom. Klik hier voor mijn aanbiedingen met showroomkeukens.
























Tenslotte nog even een berichtje over kokend water kranen. Veel klanten kiezen immers voor een Quooker. Mocht je zo`n ding overwegen dan is het wellicht handig om een extra zonnepaneeltje te leggen.

Zo`n kokendwaterkraan gebruikt toch wel wat meer stroom als wat de fabrikant opgeeft. Stroom is gelukkig niet duur, maar volgens het artikeltje moet je rekenen op een stroomverbruik tussen de twee en drie honderd euro per jaar.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten