Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 18 februari 2023

Vouwdeurkast in Snaidero Vision keuken

Zoals jullie weten heb ik m`n vouwdeurkast nu ook in de Snaidero Vision keuken hier in de keukenshowroom.

Super handig zo`n kast. Je kunt alle losse keukenapparaten op een werkblad weg zetten terwijl het achter de deuren is verborgen als je het niet gebruikt.






Zo`n vouwdeurkast kun je helemaal personaliseren. Meestal doe ik er een vaatwasser in op hoogte (heel ergonomisch) en daar boven een werkblad van roestvrijstaal.


















De Vision is echter een wat luxere keuken, dus wilde ik het deze keer nóg meer chique afwerken. Het werkblad is daarom corian in de huidige showroomkeuken.

Maar ook met de achterwand van de vouwdeurkast kun je het wat meer chique maken. Standaard maken we de vouwdeurkast in grijs met een structuur er in (zie bovenstaande foto).

Veel klanten kiezen er echter voor om een roodachtig eiken achterkant te monteren over dit grijs (Rovere Jazz).

Sinds gisteren heb ik een Eucalyptus houten achterwand in de Vision hier in de showroom. Dit is als voorbeeld en dus niet standaard bij deze kast inbegrepen. Het Eucalyptus hout is helaas geen prijspakker maar wel heel bijzonder. Eucalyptus heeft helaas ook een extreem lange levertijd.
























Tenslotte "pimpen" we de vouwdeurkast ook met verlichting en binnenlades.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten