Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 9 februari 2023

Snaidero Ola keuken in compacte ruimte; project 1068

Een hele poos terug verkocht ik een Snaidero S10 keuken aan de klant van project 521 in Hoek. Inmiddels is deze klant verhuisd naar den Briel en hebben ze opnieuw een Snaidero keuken bij me gekocht (project 1068). Deze keer een Snaidero Ola keuken.

Het nieuwe huis in den Briel is een stuk kleiner als het huis in Hoek. Zodoende is er ook minder ruimte beschikbaar voor de keuken helaas. Voor zo`n ruimte is een Snaidero Ola keuken juist heel geschikt.

Gisteravond ben ik bij deze klant op bezoek geweest. Hier onder de video met het verhaal van deze Snaidero keuken.




Tenslotte; bij de zoon van klant heb ik vorig jaar deze video gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten