Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 10 december 2013

Hazenpeper uit de stoomoven

Vanmorgen kreeg ik onderstaand mailtje van Pat met een vraag over de stoomoven. Ik heb het hazenpeper recept opgezocht en ingescand. Het leek me (voor andere klanten) handig om het ingescande recept gelijk ook op het blog te zetten.

vraag over de imperial steamer, inmiddels heb ik net de nieuwe steamer 6000 serie, echter ik heb 10 jaar geleden ook veel plezier gehad van de maandelijkse recepten die opgestuurd werden om in een bijpassende ordner te bewaren. Ik ben inmiddels op zoek naar iemand die de recepten nog heeft, bijvoorbeeld de hazepeper heb ik meerdere malen gemaakt, Toentertijd verhuisd en nooit gedacht dat ik nog eens in de gelegenheid zou komen om er een te kunnen kopen. Kunt u mij helpen, inmiddels heb ik al veel uit uw blog kunnen bekijken..... dank alvast voor het beantwoorden. hartelijke groet Pat


Persoonlijk vond ik het ook altijd erg leuk als Imperial geregeld zo`n recept toestuurde over de post. Eigenlijk allemaal eenvoudige recepten, speciaal voor de hoge druk stoomoven. Inmiddels doen ze dat niet meer omdat ze recepten digitaal aanbieden (is nu niet meer exclusief voor de hoge druk stoomoven). Hoe dan ook, ik heb inderdaad m`n Imperial recepten order nog, maar die is niet te koop...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten