Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 17 december 2013

Keuken in Bergen op Zoom (project 618)

Gisteravond ben ik in Bergen op Zoom bij de klant van keuken project 618 geweest. Deze keuken is klaar en ik had afgesproken met klant om nog even samen een wijntje te doen. De keuken is een paar weken terug door Jan en Joop geplaatst en wordt nu echt door klant gebruikt.


Wat me opviel, (dat heb ik wel vaker) is dat veel klanten niet realiseren hoeveel volume er in zo`n hoge kast zit. In bestaande keukens hebben mensen vaak maar 1 hoge kast. Als ze dan in de nieuwe keuken opeens 5 hoge kasten hebben krijg je dus zo`n hoop ruimte er bij dat je echt lege kasten krijgt (zoals op de foto hier onder te zien is). Na verloop van tijd komt dit natuurlijk wel weer vol, maar toch. Hoge kasten geven gewoon veel praktische opbergruimte (op pakhoogte).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten