Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 30 december 2013

Snaidero Keukens in België

Vandaag ben ik niet op de zaak maar op klantenbezoek in België. Ik heb vorig jaar een Snaidero keuken in Nieuwrode geplaatst. De broer van klant woont in Aalst en heeft nu ook een keuken nodig en die moet nu dus ingemeten worden. Als ik daarna klaar ben hoop ik naar een andere klant te gaan in Wetteren, daar heb ik de vorige S16 showroomkeuken geleverd en die is nu klaar (heeft die klant zelf geplaatst).


Morgen ochtend hoop ik nog heel even op de zaak te zijn, maar wil wel graag rond 12:00u stoppen omdat het immers oudjaarsdag is. Vanaf donderdagmorgen 2 januari as. hoop ik weer normaal open te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten