Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 31 december 2013

Keuken project 569 in België

Gisteren ben ik nog even naar België geweest om een keuken in te meten in Aalst. Daarna ben ik naar de klant gereden van 569, hier heb ik een Snaidero showroomkeuken aan geleverd. De keuken is klaar en ik heb even de Neff apparaten uitgelegd en zo (toestellen heet dat in België). Hier onder een foto van de keuken van project 569, is niet zo`n hoge fotokwaliteit, (is maar met de telefoon gemaakt).


De klant vroeg nog wel wat te doen met de inrichting van de lades. De spullen liggen nu los in de lade en eigenlijk zien ze dat liever georganiseerd. Voor die losse spullen (ook kruiden) heeft Snaidero voorraadbakken. Klik hier voor meer informatie over die voorraadbakken.


Bij de showroomkeuken had ik toen een grijze kunststof bestekbak meegeleverd. Achteraf gezien vindt klant een houten indeling toch mooier (terecht natuurlijk). Klik hier voor meer informatie over de Snaidero bestekindelingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten