Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 september 2013

Bulthaup systeem 20 noodkeuken gereserveerd

Afgelopen maandag ben ik naar Bergen op Zoom geweest om project 620 in te meten. Deze Italiaanse design keuken heb ik met spoed besteld. De huidige keuken van klant wordt waarschijnlijk eerder weggehaald (verkocht) als de nieuwe keuken binnenkomt. Vandaar dat m`n klant de Bulthaup systeem 20 noodkeuken heeft gereserveerd. De vorige keer dat de Bulthaup systeem 20 keuken gebruikt werd was trouwens begin dit jaar in Amstelveen. Ik had er toen nog een Gaggenau gaskookplaat in zitten maar heb deze inmiddels vervangen door een 1-fase inductie kookplaat (is toch veiliger). Ook de lades onder de kookplaat heb ik vervangen t.g.v. een compact Neff apparaat.
Medio half november verwacht ik de Bulthaup noodkeuken weer terug in Arnemuiden. Ik heb hem dan dus weer beschikbaar voor andere klanten. De keuken van project 620 in Bergen op Zoom is trouwens een paar straten verder als de Snaidero keuken van project 618 in Bergen op Zoom. Wel leuk klanten zo dicht bij elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten