Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 september 2013

Fotoshoot showroom keukens

Vandaag heb ik een fotoshoot in de showroom van de Vivace (een "glossy" magazine hier in Zeeland). Er worden foto`s gemaakt van de nieuwe showroomkeukens die laatst zijn geplaatst. Ik heb laatst een interview gehad met de maker van dit magazine, nu maar hopen dat het een mooi artikel wordt.
Dan nog even wat anders. Veel klanten mailen me met de vraag hoe laat de mosselavond vrijdag precies begint in de showroom. Ik dacht het eerst tijdens de gewone koopavond opening te doen, maar er is nu zoveel animo dat ik maar wat eerder wil beginnen. Ik heb met Léon (de kok) afgesproken dat we in elk geval van 18:00u tot 22:00u gaan koken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten