Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 10 september 2013

Mogelijkheden met de Ola 20 keukens

Vorige week had ik wat foto`s geblogd van de Ola 20 showroomkeuken in Grigio Cemento. Mijn eigen Ola 20 showroomkeuken heeft niet de "Pininfarina poot" met het overstekende tafelgedeelte, ik kan dit nu nog niet kwijt hier in de showroom. Voor een klant heb ik vanavond een eerste voorstel gemaakt met zo`n oplossing, hieronder de tekening die ik voor m`n klant gemaakt heb.
Je ziet dat je met Ola 20 heel veel leuke "grapjes" kunt uithalen zoals rond "door-de-hoek" gaan. Of ronde opzetkasten bovenop de hoge kasten. Of juist het afgeronde overstekende tafelgedeelte zoals daareven al aangehaald. De "Pininfarina poot" trouwens is er in 3 kleuren; donker hout, licht hout en titanium. Bij Grigio Cemento vind ik persoonlijk het donkere hout het mooiste passen. Zie ook de foto hier onder. Je ziet nog best wat kleurverschil in het Grigio Cemento van m`n tekening en de foto. Ik ben nog een beetje aan het zoeken hoe ik dit het best kan weergeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten