Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 12 juli 2013

Snaidero Ola 20 gemonteerd

Vanmorgen werd ik opgebeld door een blije klant. Altijd leuk natuurlijk! De Ola 20 keuken in Barendrecht is klaar en m`n klant is erg tevreden. Het is allemaal naar z`n zin en ook met Jan en Joop klikt het goed. Een paar dingetjes moet ik nog vervangen (beschadigd deurtje e.d.), maar dat doen we mooi na de vakantie. De klant stuurde me nog wat foto`s op voor op zijn keukenpagina op m`n site. Ik heb ze er inmiddels ook op staan. Zodra de klant verhuisd is (eind augustus of zo) wil ik hem natuurlijk graag in het echt bekijken.
Het grote witte werkblad bij deze Snaidero keuken is trouwens gemaakt van Corian. Het langste bladdeel is zelfs 370cm lang (uit 1 stuk!). Bij de keuken in Barendrecht heb ik trouwens ook de Snaidero Spring afzuigkap meegeleverd met bipolaire ionisatie. Dit is het tweede project nu met deze afzuigkap. Beide klanten zijn er heel enthousiast over, (klik hier voor een andere Snaidero keuken die we met een Spring afzuigkap hebben geleverd). Reden te meer om hem vaker te gaan verkopen, want het is natuurlijk super handig als je geen afvoer nodig hebt voor je afzuigkap (met name bij eilanden om verlaagde plafonds te voorkomen). Meer informatie over de Spring afzuigkap staat op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten