Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 4 juli 2013

Rondje keukens in Limburg

Gisteravond ben ik bij verschillende klanten langs geweest. Als eerste heb ik Snaidero keuken 612 in Roosteren (Nederlands Limburg) ingemeten. De stucadoor was klaar, zodoende kon ik de exacte maat noteren voor de paskast (ik ga bij deze keuken de hoge kasten wand op maat leveren, dus géén passtukken met loze ruimte). De plafondafzuiging heb ik gelijk ook even bezorgd zodat dit tijdens de verbouwing meegepakt kan worden. De klant had gezorgd voor echte Limburgse vlaai, attent hoor!
Vervolgens ben ik doorgereden naar Snaidero keuken 611 in Geleen (zo`n 12 minuten rijden vanaf Roosteren). Ook daar heb ik de plafond afzuigkap afgeleverd. De keuken hebben we gelijk ook iets aangepast (het eiland iets minder diep) omdat we bij het inmeten toch wel vonden dat iets grotere doorloopruimtes toch wel handig zou zijn (en ook wel mooi ruimtelijk). Heel kort bliksembezoek eigenlijk, want ik ben daarna weer doorgereden naar Snaidero keuken project 599 in Houthalen (Belgisch Limburg). De keuken bij de mensen in Houthalen is klaar nu, maar ik heb ze even op weg geholpen met de apparatuur. Omdat ze Russisch zijn hebben we de apparaten ingesteld op Russisch (super handig van Neff!) en heb ik het even voorgedaan.
Ze waren gelukkig erg blij met de keuken. Ze willen nu eigenlijk ook zo`n Italiaanse design badkamer bij me halen. Binnenkort maar `s een catalogus op de bus doen voor ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten