Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 12 januari 2013

Noodkeuken geplaatst in Amstelveen

Onlangs heb ik een nieuwe Snaidero Terra keuken verkocht aan een klant uit Amstelveen, project 581. De nieuwe tegelvloer ligt er inmiddels al in, maar de keuken zelf komt pas over enkele weken binnen. Daarom hebben we nu onze tijdelijke Bulthaup systeem 20 keuken geplaatst als noodkeuken.
Ook voor badkamers hebben Jan en Joop trouwens zo`n tijdelijke badkamer gehaald. Met name bij de montage van een badkamer is het erg prettig als er een tijdelijke voorziening is om jezelf thuis te wassen.
Vandaag natuurlijk verschillende klanten gehad, eentje er van had al eerder een Snaidero keuken bij me gekocht voor in hun huis in Maarssen. Inmiddels is dat huis verkocht en hebben deze mensen een andere woning gevonden. Voor deze woning heb ik een keukenplan gemaakt met een "kookbrug" in roestvrijstaal. Helaas kan ik het roestvrijstaal nog niet helemaal top tekenen, maar an-sich is het wel een mooi keukenplan vond ik zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten