Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 22 februari 2012

Verlichting in de Snaidero keuken lade

LED verlichting is de toekomst. Dat weet iedereen denk ik wel, het is extreem zuinig (dus goedkoop in gebruik) en heeft een hele lange levensduur. Daarom vind je deze LED verlichting overal in terug. Zo heb ik nu al een poos LED verlichting in de keukenkraan. Ook als binnenverlichting in de vaatwasser hebben we al een poos LED.

Wat misschien niet zo voor de hand liggend is dat is de binnenverlichting voor in de Snaidero voorraadlade. Dit betekent dat de binnenkant van de lade verlicht is. Om eerlijk te zijn verkoop ik dit niet zo vaak, is meer omdat ik er de toegevoegde waarde (persoonlijk) nog niet zo van in zie. Als je met de kraan bezig bent is licht wel handig (in dit geval wordt ook warm/koud aangegeven door rood/blauw licht). Maar het is in elk geval wel mooi...


Bovenstaande foto van de verlichting in de lade is trouwens nog niet met LED. In de showroom heb ik zowel de LED binnenverlichting als de TL binnenverlichting. Om heel eerlijk te zijn is de schakeling van de LED binnenverlichting voor de lades nog niet geheel storingsvrij bij mij. Die van de (goedkopere) TL-binnenverlichting werkt echter wel naar behoren (gebruikt wel wat meer stroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten