Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 9 februari 2012

Neff inbouw apparatuur online

Sinds vanmorgen is de Neff apparatensite echt helemaal klaar, het was wel een monnikenwerk om alle Neff apparaten er op te zetten. Ook hebben we nu een aparte pagina gemaakt met de Neff "actiemodellen", dus apparaten die uitlopend zijn en met extra korting weg mogen.



Binnenkort komt de prijsverhoging van Neff er weer aan en kan de hele site dus weer aangepast worden. Over de prijsverhoging bij Neff schreef ik trouwens eerder op dit blog. Met Gaggenau heb ik gisteren trouwens ook contact gehad, daar is die prijsverhoging net als Neff niet van toepassing, enkel op een paar apparaten worden de prijzen verhoogd. Alleen de Gaggenau inductiekookplaat cx480 en de Gaggenau koffiemachine cm250 worden ietwat in prijs verhoogd. Het prijsverschil tussen Neff en Gaggenau gaat dus iets kleiner worden.

Ook komen er binnenkort een paar nieuwe artikelen in het assortiment zoals een Neff 5 pits gaskookplaat in roestvrijstaal met de wok geheel links. Deze kookplaat zal rond de 800 Euro gaan kosten. Daarnaast wordt (zoals ik gisteren al aangaf) de Neff oven met Neff Navigator uit het assortiment genomen. Het nieuwe topmodel in de Neff ovencollectie is hiermee de Neff B46C74N0 VarioSteam oven/stoomoven geworden.


"Nieuw" is trouwens dat Neff nu 10 jaar garantie geeft op doorroesten van de kuip van de vaatwassers. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit meegemaakt heb dat een vaatwasser ging roesten van binnen, dus zo`n garantie is makkelijk te geven. Ook komt er op de topmodel volledig geïntegreerde Neff vaatwasser een resttijd indicatie die digitaal op de vloer wordt geprojecteerd. Dat is dan juist weer heel chique, wil ik graag binnenkort in de showroom laten zien.