Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 7 maart 2023

Snaidero keuken in Eindhoven (project 1086)

Onlangs heb ik de Snaidero Vision keuken uitgeleverd van project 1086 in Eindhoven.

De klant stuurde me een leuk mailtje wat ik toch even met jullie wil delen.



















Van de klant van project 1097 in Alkmaar kreeg ik ook een mailtje met het verzoek wat extra tekeningen te maken. Deze heb ik hier onder ingesloten.

Het materiaal voor hun kwartsieten blad is bepaald en inmiddels door mij besteld.






















Op zo`n werkblad zit zo`n vier weken levertijd. Dus dat valt eigenlijk wel mee.

De Gaggenau inbouwapparaten van deze klant heb ik oktober vorig jaar (!) met spoed voor deze klant besteld. Ik hoop over 2 maanden alles compleet te hebben (de Gaggenau oven is er nog steeds niet). Dit is dus 7 maanden levertijd 🙄.



















Ik adviseer daarom mensen te hamsteren. Dus dingen met spoed te bestellen. Liever 2 maanden te vroeg binnen dan 4 dagen te laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten