Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 29 maart 2023

Snaidero keuken in Numansdorp (project 1040)

Inmiddels heeft de vervoerder de Snaidero keuken van project 1040 hier opgehaald en bezorgd bij de klant in Numansdorp. De bedoeling is dat morgen de wand met hoge kasten geplaatst wordt.

Het eiland wordt dan op een later moment geplaatst (de vloer is nog niet klaar bij de klant).
























Ik plaats immers liever de keuken (en dan met name het eiland) op de afgewerkte vloer. Op de video hier onder leg ik uit waarom.



Dan tenslotte nog een foto van de Sipario vouwdeurkast van Snaidero. In mijn video over de noviteiten van Snaidero had ik dit al besproken.

Je ziet dat Snaidero Italiaans walnoten toepast als melamine. Ik denk dat ik dit namelijk heel vaak ga verkopen in de toekomst.

Snaidero gaat namelijk zijn collectie melamine kleuren drastisch aanpassen. Het Italiaans walnoot is dus een mooie houtkleur die in de collectie blijft.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten