Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 december 2022

Montage Snaidero Vision keuken in Eindhoven (project 1086)

Zoals ik gisteren schreef zijn we nu in Eindhoven aan het monteren bij de klant van Snaidero project 1086.

De keuken an-sich staat nu. Helaas mis ik nog twee apparaten. De Gaggenau oven en de Gaggenau vacumeerlade. Gelukkig begrijpt de klant dit. Ik had ze van te voren gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren. Ik heb een tijdelijke Bosch oven geleverd zodat ze in elk geval iets kunnen bakken met de kerstdagen.






Van Snaidero is helaas ook wat manco. Ik mis een greeplijstje (komt als het goed is met de vrachtwagen morgen). Ook mis ik de poot voor de tafel. Helaas heeft Snaidero me nog niet geïnformeerd wanneer die komt. Jan Levien heeft daarom tijdelijk een houten poot hier onder gezet (mijn excuus voor deze manco`s!).






Bij de Snaidero keuken van project 1020 in Bleiswijk had ik (helaas) dit soort dingetjes ook. Gelukkig is dat ondertussen allemaal opgelost en afgerond. We doen ons best om ook deze keuken zo spoedig mogelijk opgeleverd te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten