Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 maart 2023

Gaggenau keuken in Nieuw Vennep (project 1049)

Het is Lente (echt waar). Bij Zeelands Roem hebben ze daarom nu speciale Lente oesters.



























Ik kon ze niet laten liggen en heb ze daarom meegenomen naar de klant van mijn project 1049 in Nieuw Vennep. Dit is een Snaidero Vision in Grigio Cemento in een geweldig mooie opstelling.

De klant heeft ook een Gaggenau stoomoven (400 serie) bij me gekocht en deze had hij nog niet gebruikt. Vandaar dat ik deze stoomoven heb uitgelegd voor de klant.

Ik heb een video gemaakt hier van. Ik hoop het binnenkort online te hebben. Het is immers een adembenemend mooie Italiaanse design keuken.



















Ook qua techniek wat er in zit is het een hele spectaculaire keuken. Zo heeft de monteur een verlaagd plafond gemaakt in de vorm van het Vision eiland. Uit dit plafond zakt dan de Gaggenau afzuigkap naar beneden als je hem wilt gebruiken. Super cool hé?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten