Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 15 maart 2023

Snaidero keuken in Hilversum (project 1107)

Gisteravond ben ik bij de klant van Snaidero keuken project 1107 geweest in Hilversum. Niet om te koken of zo. De klant wilde dat ik even langs zou komen om ze te adviseren over de opstelling.

De muren van de keuken waren geplaatst en een en ander was (helaas) toch iets anders als van te voren bedacht.

Ik heb dus de keuken opstelling iets aangepast.



















Vandaag hoop ik weer een andere klant te bezoeken. Dit keer de klant van project 1031 in Sint Philipsland (Zeeland). Die klant heeft een Snaidero Ola keuken staan (bovenstaande foto).

De keuken staat al een paar maanden en ik kom dus even langs om te kijken of het naar hun zin is. Misschien is ook nog wat uitleg nodig voor de apparatuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten