Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 september 2021

Houten binnenlades voor vouwdeurkast en zo

Veel klanten kiezen er voor om een vouwdeurkast toe te passen in hun Snaidero keuken.

Voor die vouwdeurkast hebben we nu weer wat nieuwe opties. Zo heeft Jan Levien nu ook houten binnenlades. Echt heel chique.

Ook vindt hij het handig om een lade onder de vaatwasser te hebben (zelf doe ik daar graag mijn bakblikken en zo).



















Daarnaast verkoop ik tegenwoordig vaak een Rovere Jazz paneel bij de vouwdeurkast. Dit wordt dan gebruikt als achterwand.

Ziet er ook wel mooi uit vind ik.

Zelf heb ik voor mijn showroom (zie onderstaande foto) ook binnenlades opgenmomen. Maar dit is de versie met glazen voorkant. Je kunt dan zien wat er in zit.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten