Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 november 2022

Snaidero keuken in Hengelo (project 1009)

Pas zei iemand tegen me dat ik misschien toch iets te drammerig was om elke klant een stoomoven te verkopen (auw 😪). Veel consumenten beginnen enthousiast aan stoom en blijken er achteraf toch te weinig mee te doen.

Zet je aan het denken natuurlijk. Ik ben natuurlijk zelf enthousiast stomer, maar niet elke consument is dat blijkbaar. Ik moet mezelf dus af-en-toe ook dus wat afremmen.

Hoe dan ook. Ik dacht; ik ga het gewoon aan een klant vragen. Vorig jaar heb ik in Hengelo de Snaidero keuken van project 1009 uitgeleverd. Deze klant heeft wel twee combistoomovens bij me gekocht.



Het voordeel trouwens van zo`n combistoomoven is dat je er altijd wat aan hebt. Als je achteraf toch geen stoomtype bent kun je de Neff FullSteam combistoomoven nog steeds als gewone oven gebruiken.

Ik ben dus naar Hengelo gereden om de klant te vragen of ze achteraf gezien nog steeds twee combistoomovens zou kiezen. Of misschien liever een combistoomoven vervangen door een koffiemachine of magnetron?

Bekijk voor het antwoord van de klant de bovenstaande video!

Mijn verzoek/tip; verdiep jezelf alstublieft in de stoomoven. Het is heel erg zonde als je zo`n kostbaar apparaat koopt en er achteraf weinig of niets mee doet. Begin gewoon met wat simpels zoals rijst of mosselen. Als het kwartje is gevallen kun je jezelf uiteraard gaan verdiepen in wat meer complexe zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten