Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 november 2022

Snaidero Vision keuken in Roosendaal (project 1069)

Vandaag ben ik even naar Roosendaal geweest. Ik ben wezen kijken bij de klant van Snaidero project 1069. Er wordt daar zoals ik al eerder schreef een Snaidero Vision keuken geplaatst.

Zoals jullie zien heeft deze klant mijn vouwdeurkast gekocht. De vaatwasser zit hier op hoogte in ingebouwd. Ook hebben ze een mat zwart paneel bij me gekocht voor de achterwand van deze kast. Het is nu meer in lijn met de bibliotheek (de open kast met schuine deuren van de Vision).






Gisteren had ik al gezegd dat ik dacht dat de keuken vandaag klaar zou zijn. Maar dat klopte ook wel. Nog wat kleine dingetjes en dan is deze prachtige Italiaanse design keuken klaar.






De klant heeft net als bij de Snaidero Vision keuken van project 1020 gekozen voor een barblad in Inox cross ("voorbekrast rvs") in combinatie met zwart Dekton. Het dekton is dan wat meer "hufterproof", maar het inox maakt de keuken natuurlijk meer Italiaans design.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten