Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 1 november 2022

Snaidero keuken in Arnemuiden (project 1087)

Op dit moment wordt door Jan Levien de Snaidero keuken geplaatst van project 1087. Deze keuken komt te staan bij een klant hier in Arnemuiden.






Het wordt een rechte opstelling van de S10 keuken. Dus een deel met rvs onderkasten tegen de muur met een hoge kastenwand in wit hoogglans er naast.

Als de keuken klaar is zal ik nog wel een keer terug naar klant gaan om een betere/mooiere foto van de keuken te maken.

Over mooie foto gesproken. Snaidero heeft nu al een paar jaar een hele mooie exclusieve houtsoort in de collectie (Eucalyptus Fumé met polyester afwerking).

Het monster heb ik, maar helaas niet een hele keuken. Daarom hier onder een foto van zo`n keuken in Eucalyptus hout.






Wel een hele bijzondere houtsoort. Ik heb het al een paar keer verkocht. Bijvoorbeeld de hoge kasten van Snaidero keuken project 954 in Schiedam. Maar helaas zijn dat maar donkere telefoon foto`s.

Daarom sluit ik deze keer een professioneel gemaakte foto bij. Dan hebben jullie meer een idee hoe mooi dit front wel niet is (let wel op; het is geen prijspakker).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten