Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 november 2022

Snaidero keuken in de Filipijnen

Zoals jullie weten is mijn schoonvader een nieuwe woning aan het bouwen voor mijn vrouw in de Filipijnen. We hopen dit jaar de kerst daar door te brengen.

Deze woning heeft nu nog geen keuken. Ik had eigenlijk bedacht dat mijn broertje Gertjan volgend jaar een keer met ons mee zou gaan om de keuken in de Filipijnen te gaan plaatsen. We denken aan multiplex kasten (beter bestand tegen het tropische klimaat) met Snaidero deuren er op. Gertjan wordt nu ingewerkt door Jan Levien. Ik hoop dat hij volgend jaar wel zelfstandig keukens kan gaan plaatsen.

De materialen voor de keuken gaan nu al stukje bij beetje op transport (het transport duurt namelijk nogal lang).



Vandaag zijn er toevallig spullen bezorgd in de Filipijnen voor de nieuwe Snaidero keuken daar (het wordt opgeslagen bij mijn schoonfamilie totdat Gertjan komt).

Zoals gezegd wordt Gertjan nu ingewerkt door Jan Levien. Hij moet bijvoorbeeld nog leren hoe je zo`n vouwdeurkast in elkaar zet (onderstaande foto).




Tenslotte. Vandaag is de Snaidero keuken van project 1088 bezorgd in Zuidland. Jan Levien en Gertjan willen deze Snaidero Ola keuken (in Grigio Cemento) morgen gaan plaatsen bij de klant.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten