Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 oktober 2022

Snaidero keuken in Amsterdam (project 1048)

Vorige week is de Snaidero keuken van project 1048 bezorgd in Amsterdam. Deze Snaidero keuken is inmiddels gemonteerd door monteur Jan Levien.

Het eiland van de keuken is gespoten in Oro Brunito hoogglans lak. De hoge kasten zijn in wit hoogglans gespoten.
























Dan nog iets anders leuks. De klant van project 888 uit Portugal kwam langs vandaag. Op zich niet zo bijzonder zul je denken. Maar hij kwam langs met z`n vliegtuig vanuit Portugal. En dat is toch echt wel leuk vind ik 😀.
























Uiteraard was er nog plaats voor de klant om z`n vliegtuig bij mij binnen te laten slapen hier op Arnemuiden. Ze hebben al 7 keer een Snaidero keuken bij me gekocht dus dat is wel het minste wat ik terug kan doen.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten