Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 11 oktober 2022

Keuken plaatsen vóór vloer is niet zo handig

Vorig jaar heb ik de S14 showroomkeuken verkocht aan een klant uit Groningen (Jeroen). Deze keuken is geplaatst dit jaar door Jan Levien bij de klant.

Na het plaatsen van de keuken is er ook nog een vloerenlegger bezig geweest. Ik kreeg net onderstaand berichtje van klant. Is natuurlijk kassa voor de firma Snaidero maar ik vind het wel zonde.

Daarom verzoek/tip van vandaag; zet alstublieft de keuken óp de afgewerkte vloer. Wat de vloerenlegger ook zegt.































































Jan Levien heeft een goede aansprakelijkheidsverzekering, dus laat hem gewoon de keuken zetten als de vloerenlegger klaar is. Ik heb het nu al zo vaak gehad.

Het zijn niet alleen de onnodige kosten (je moet extra deuren kopen) maar ook de irritatie. En wat denk je van eventueel kleurverschil bij een houten keuken?

Jan Levien legt gewoon wat op de vloer, dus de kans dat de vloer beschadigt is gewoon veel kleiner als dat de vloerenlegger je nieuwe keuken beschadigt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten